lördag 18 juni 2011

Jordgubbsväder

Har spenderat de sista dagarna med renovering. Vårt första barn kommer i höst och självklart ska barnet ha massivt furugolv. Knäna är efter både läggning, slipning och lutning rätt trötta. Men snyggt blir det! Synd bara att min framtida dotter eller son bara kommer att få leka med mjuka leksaker. Det blir ju så lätt märken i massiva furugolv.

SMHI visar jordgubbsväder dvs en del skurar och sol. Det innebär att jag kommer spendera kommande vecka på mjörn. Låtom oss se om gösen vaknat till liv. Jag har investerat i några riktiga göskillers på jiggfronten. Vad som är bra jiggar till gös råder det delade meningar om. Efter att ha läst igenom gurras samling med fiskefeber 2007-2009 kan jag konstatera att summan av Guds ord är sanningen. Ursäkta min otydliga jämförelse men det råder viss oenighet bland experterna. David Lundqvist har enligt mig en viktig poäng. Det viktiga är att du tror på det du gör. Därför skall jag ikväll äta god mat och dricka vin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar